Skoči na glavno vsebino

Nahajate se tukaj

Novice

Naravoslovna šola v naravi 2024

Učenci 7.a in 7.b smo se udeležili šole v naravi na temo pohodništva in preživetja v naravi, od 13. do 17. maja, na Treh kraljih na Pohorju.

Dneve smo preživeli aktivno in kljub slabemu vremenu v naravi. Odpravili smo se na štiri pohode, se preizkusili v lokostrelstvu, postavljanju bivakov, smučanju na travi, vlečenju vrvi, zakurili smo taborni ogenj… V prostem času smo igrali nogomet, odbojko in družabne igre.

Zaključek bralne značke za 1. in 2. razred

V četrtek, 16. 5. 2024, smo na POŠ Vitomarci učiteljice Tatjana, Andreja Č., Urška in Andreja Š. za učence 1. in 2. razreda pripravile zaključek bralne značke, saj so se vsi učenci celo šolsko leto zelo trudili in brali knjige.

Najprej je knjižničarka Tatjana zelo doživeto pripovedovala o življenju gob ob pravljici Gobje prigode. Spoznali smo, da smo si tako kot gobe različni po velikosti, barvi in vonju. Združuje pa nas prijateljstvo.

Učenci so se razdelili v tri skupine in v prvi so z učiteljico Urško ustvarili sliko rdeče mušnice ter jo postavili v okvir. V drugi so z učiteljico Andrejo Š. mešali čarobni napoj prijateljstva in ga postavili v gozd med gozdne sadeže. Tretja skupina otrok pa je imela v telovadnici gobje igre, med katerimi so se dodobra razgibali pri plazenju pod drevesnimi koreninami, se skrivali pred dežjem in se kotalili z vetrom.

Učiteljice verjamemo, da bodo otroci še naprej tako vneto brali in se podajali v čudoviti svet zgodb.

Šola v naravi 5. razred – 5. dan

Naše bivanje v Kopru smo zaključili z ogledom Luke Koper.

Največji vtis na nas je pustil pogled na številne kontejnerje. Velikost našega edinega in zelo pomembnega pristanišča smo dojeli ravno ob opazovanju kontejnerjev, ki so dajali vtis zloženih Lego kock.

Močno pa smo se zamislili tudi ob pogledu na neskončne vrste novih avtomobilov in vplivu njihovih izpustov na naš planet in ozračje.

Po ogledu smo nadaljevali pot proti domu, med katero smo se okrepčali še v restavraciji McDonald’s.

Šola v naravi 5. razred – 4. dan

Šola v naravi se je prevesila v drugo polovico.

Ker smo v prvih dneh pridno hodili in nabrali kar nekaj kondicije, smo danes opravili daljši pohod. Cilj je bil pokopališče školjk v Ankaranu. Po osmih kilometrih smo prišli na svoj cilj, o katerem smo nekaj slišali že dan prej v Muzeju školjk v Piranu. Po uri počitka in opazovanja školjčnih in polžjih lupin, smo se odpravili nazaj proti hotelu. Ponosni, da smo zmogli takšen pohod, smo odšli na kosilo.

Popoldan smo preživeli v bazenih, kar je našim od pohoda utrujenim nogam dobro delo.

Zadnji večer smo preživeli enako kot prvi – na športnem igrišču. Z igrišč za odbojko na mivki pa nas je pregnal dež. Sicer je pa tako ali tako  že bil čas za nočni počitek.

OTROCI POJEJO SLOVENSKE PESMI IN SE VESELIJO

Generalki se bosta začeli ob 16.30 uri in sta za tekmovalce obvezni.

Vljudno vabljeni!

ANGLEŠČINA PO GURMANSKO

Učenci 6., 7., 8. ter 9. razredov so pokazali, da lahko učenje angleščine poteka z vsemi  čutili.  V sklopu učne ure so učenci postali lastniki restavracij. Radovedni podjetniki so kreirali svoj lasten logotip, ime ter slogan restavracije.  Oblikovali so jedilni list z lastno ponudbo ter ustvarili reklamni material. Svojo predstavitev so zaključili s pravimi kulinaričnimi kreacijami.

Pripravila: Petra Novak, prof.

Šola v naravi 5. razred – 3. dan

Po dveh dneh ob morju smo že tako domači, da smo se tokrat odpravili malo dlje. Z avtobusom smo se odpeljali v Piran, kjer smo imeli prvi postanek na Nacionalnem inštitutu za biologijo. Predstavili so nam morsko biološko postajo, svoje delo, opremo in kader, ki je tam zaposlen. V drugem delu pa je bil poudarek na spoznavanju biodiverzitete morja v Tržaškem zalivu, ki je izjemno pestra. Naš majhen kos morja ima tako pestro podmorsko življenje, da mu nekateri rečejo kar Noetova barka.

Raziskovanje smo nadaljevali v center Pirana, kjer se nahaja Muzej školjk z zelo bogato in dragoceno zbirko. Naučili smo se razlikovati polže od školjk in videli največjo školjko na svetu ter repliko največjega in najdražjega bisera na svetu.

Po kosilu in počitku smo tako kot včeraj v bazenih preizkušali in urili svoje plavalno znanje.

Ker je tudi danes zvečer deževalo, smo nekaj časa posvetili šolskemu delu.

Šola v naravi 5. razred – 2. dan

2. dan smo začeli z poživitvenim in osvežujočim tekom ob morju.

Po zajtrku smo se sprehodili do Kopra, kjer smo si v Pokrajinskem muzeju ogledali zbirko iz rimskih časov. Po ogledu smo ob rimskih igrah urili svoje taktične spretnosti.

Popoldanski čas smo preživeli v bazenih. Najprej smo preverili svoje plavalno znanje, potem pa smo uživali v masažnih vrelcih, toboganu in druženju.

Po večerji nam je naše načrte za športno preživljanje zaključka dneva prekrižal dež. Tako smo večerni čas preživeli v skupnem prostoru v hotelu, kjer smo na papir strnili svoje dosedanje spomine o šoli v naravi.

Odštevanje do zaključka pouka:

• Športni dan – Veter v laseh - pet 24.5.2024

Interni mesečni koledar LDN

Arhiv novic

Arhiv novic – stara spletna stran

Projekti

E-storitve

Naročite se na e-novice

Skenirajte spodnjo QR kodo, vnesite vaš e-naslov, ime in priimek. Tako boste obveščeni o izbranih novicah naše šole.Kako skeniram QR kodo (Android)
Kako skeniram QR kodo (iPhone)

Ne spreglej

Medobčinski otroški parlament Lenart 2024

V petek, 23. 2. 2024, se je v Centru Slovenskih goric v Lenartu odvijal medobčinski otroški parlament. Na tem, že tradicionalnem dogodku, vsako leto sodeluje sedem osnovnih šol: OŠ Benedikt, OŠ Cerkvenjak – Vitomarci, OŠ Jožeta Hudalesa Jurovski dol, OŠ Lenart,...

več...

UJEMI TRENUTEK 2023

V čarobnem decembrskem času smo skupaj z učenci matične šole 20. decembra 2023 "ujeli trenutek" na tradicionalni božično-novoletni prireditvi in ob enem obeležili tudi dan samostojnosti in enotnosti. Utrinke prireditve si lahko ogledate v galeriji. [ngg...

2023/24

Publikacija

OŠ Cerkvenjak – Vitomarci

Novo šolsko leto, ki ga začenjamo, bo zagotovo podobno prejšnjim, čeprav je sleherno po svojih posebnostih drugačno od drugih.

Preberi več

Pričakujemo, da bo tu to prepleteno z lepimi in nepozabnimi trenutki, pa naj bo to v šoli ali v vrtcu. Nikakor ne smemo prezreti preteklih izkušenj, ki smo jih doživeli. Te so nas opomnile, da je previdnost in skrb za zdravje ključnega pomena. Tako bo tudi v prihodnje. Zato je pomembno, da se vzgojno-izobraževalnega procesa v vrtcih in šolah že od prvega dne naprej udeležujejo le zdravi otroci in učenci  ter zaposleni. Ta naša skupna skrb pa bo tista, ki nam bo pomagala, da bomo šolsko leto preživeli v vrtcu in šoli.

Pravila

šolskega reda

OŠ Cerkvenjak – Vitomarci

Učenci so dolžni upoštevati svoje dolžnosti in odgovornosti ter pravila obnašanja in vedenja v šoli. Pri pripravi pravil so sodelovali strokovni delavci šole ter učenci in starši.

Preberi več

Na podlagi 60. e člena Zakona o osnovni šoli (Uradni list RS, št. 81/06-UPB, 102/07, 107/10, 87/11, 40/12-ZUJF, 63/13 in 46/16-ZOVFI-K) se določajo osnovna pravila vedenja, dolžnosti, odgovornosti, varnosti in vzgojnih ukrepov v primeru kršitev pravil učencev udeležencev vzgojno-izobraževalnega procesa v OŠ Cerkvenjak – Vitomarci, Cerkvenjak 24, 2236 Cerkvenjak.

Hišni

red

OŠ Cerkvenjak – Vitomarci

Osnovna šola Cerkvenjak – Vitomarci določa s hišnim redom po predhodno opravljeni obravnavi na učiteljskem zboru vprašanja pomembna za nemoteno življenje in delo v šoli.

Preberi več

Določila hišnega reda veljajo in jih morajo spoštovati vsi zaposleni, učenci in drugi udeleženci vzgoje in Izobraževanja. Uporaba hišnega reda velja za celoten šolski prostor, površine in zgradbe. Vsaka dislocirana enota ima hišni red, ki vključuje poleg skupnih določil še določila specifična za enoto. Če so v zgradbi, ki jo uporablja šola tudi drugi uporabniki, sprejmejo hišni red vsi uporabniki soglasno.

Naslov

Naročite se na e-novice

Sledite nam na

Prijava (za osebje)

(Skupno 97.038 obiskov, današnjih obiskov 136)